cumpana

dulce mi-e marul ce-mi pare
din pom tot mai aproape
de ochi si privirea-mi-ncanta
cand in loc de stupoare
limba-mi joaca salivand stupid
cand in zare
se mai pomeneste-un soare
ce-mi tot rade pe fata
si-n fata se-arata pictura
camilei care poarta
vesmantul supliciului suav
in decor nu mai e doar cer
sidefiu vaporos ineluctabil
ne-ncercuit de verdele timid
ci ars de galbenul intunecat
spre rosul nadirului
in zenit aruncat s-adoarma
el piere-n clepsidra
uitat. si-atunci sabia
in nisip rasadita din piatra
stropii apei celei vii ea stoarce
s-alunge foame de sete
de viata traita

Leave a Reply

