Solutii prompte de curatare

– Servus Lora, asteptam sa-mi raspunzi ca sunt pe culoar la facultate si am examen imediat ce intru in sala!
– Acum ma trezisi fata, am si uitat complet de timp, e 8 acum, la 9 eu trebuie sa fiu la birou si n-am cum ajunge, dar tot nu voi intarzia prea mult, e totusi luni, iarba nu creste, iar eu nu ajung chiar la fix, dar nici la 12! Bafta la examen pana una-alta, hai ca sar si eu din pat si ne auzim mai tarziu, ok?
– Sigur, no problem!
– Am ceva caldut si moale si lipicios pe picioare, atat iti zic, dar curaj sa ma uit n-am…
– O fi de la pisica, na, sau cine stie, oi fi atipit azi-noapte cu geamul crapat si o fi intrat o pasarica si ti-o fi lasat ceva pe covor na, inainte sa gaseasca drumul la loc spre libertate!
– Tu, nu stiu zau ce e, dar hai pa si ne auzim mai tarziu, operatiunea dusul de dimineata se face chiar acum!
Si dupa care dus binevenit ce o reincarca pe tanara care in dimineata inceputului de noua saptamana avusese dileme, Lora-si aminti ca in fapt ieri pentru ca se incheia saptamana tinuse un chef chiar acasa la ea, unde cativa prieteni, fete si baieti o acompaniasera pana tarziu in noapte. Si unde s-a mancat, baut, dansat, chefuit si unde, ca dupa un potop ce lasa-n urma lac si mare de plutesc toate cele, pe covoare si pe mocheta ramasesera cateva urme, de altfel explicabile. Era nu foarte departe ziua cand proprietara garsonierei in care locuia venea sa ridice plata aferenta lunii trecute si sa verifice cu un ochi de soacra spatiul, lucrurile, ma rog ce era in fond al ei de drept. In drum spre birou, Lora care nu zabovi deloc cu timpul pe care altadata cand trezirea se facea ceva mai devreme decat acum si-l aloca ritualului de pregatire pentru ziua de lucru, unde interactiunea directa atat cu colegele sale dar si cu clientii era directa si prin urmare comporta din partea ei o adecvare vestimentara in ton cu etica profesionala si pe langa acestea toate ce pareau a o fi scos putin din felul ei de a fi stapana pe tot ce are de facut, se incuraja singura in masina, cand la un semafor asteptand, ii pica fisa!
– Asta e! Am lasat geamul intredeschis in camera, se aeriseste bine pana revin, rezolv eu si cu mocirla de pe jos, caut o solutie de cum ajung la birou, da-da, asta e! Si pana vine coana dupa chirie sa inspecteze locul, casa va fi iar luna, asa cum ii place dumneaei, exact!
– Sefa, buna dimineata, sunt pe drum spre birou si astept sa ridic corespondenta de la posta acum ca tot am vazut ca nu e aglomerat.
– Ok, perfect, mersi frumos! Te astept, pa-pa!
– Cu mare placere, ajung de indata!
………………………….
– Eh, ia sa vedem noi acum c-am dres-o bine azi, ce facem cu mocheta! Curatare mocheta, spalare mocheta si enter! Hai incarca-te mai!
– Cioc-cioc! Lora cobor la bistro sa iau pranzul pentru mine si cativa colegi, am lista cu mine. Vrei si tu ceva?
– Fata buna ce esti tu, Didi, ce iei tu sa fie si pentru mine atunci! si cautand cash in portofel nu dadu decat peste card…. Ooops, banii ti-i dau la plecare, te duc eu cu masina acasa si scot de pe card, ca vad ca in portofel e gol, stii tu ca la… fotbal!
– Ok, mersi de ride! Cand m-o intreba mama cum de am ajuns asa repede acasa de la munci,, ii povestesc eu de printul pe cal alb cu cai putere, asa ca vezi sa nu cobori s-o saluti in caz ca iese la geam sau la usa, bine? Nu de alta, dar ne dam de gol!
– Tin minte! Mersi de papa, te astept ca uite chiar acum realizez, chiar mi-e foame tare, de dimineata am cam sarit peste masa!
– Aha, de-aia esti asa concentrata acum la birou, ai febra musculara de la sarituri, da-da! si c-un suras ce lasa loc unui ” Vorbim cand ma intorc cu pachetele de la bistro” Diana inchise usa Lorei si iesi sa aprovioneze cu pranzul birourile.
Cu nasul iar in ecranul calculatorului, Lora vizita acum paginile siteurilor ca urmare a introducerii datelor de cautare. Isi nota datele de contact si suna chiar atunci sa anunte despre problema ei si sa se asigure din timp ca totul va fi bine la loc in casa ei pana miercuri, cand dupa programul ei de la serviciu, spre seara proprietara va veni sa colecteze taxa de chirie si sa verifice cam tot prin casa si nu se cade sa… vada ce e acum in casa!
– … da si trec asta-seara pe la dumneavoastra sa va las mocheta si o pot recupera maine pe seara ziceti?
– Da, exact, doamna! La noi asa se intampla!
– Exact ce doream sa aud! Va multumesc!
– Si noi pentru incredere, va asteptam!
– Voi fi acolo, negresit!
………..
Trrrrr!
– O secunda!
– Buna seara, poftiti inauntru doamna Sencz!
– Seara buna, draga mea.
– Am apucat doar sa pun de cafea, am avut extra-time la birou, stiti si cu toate astea stiam ca la 19:00 veniti si nu aveam cum sa nu fiu acasa! Beti o cafea, da?
– Cu mare placere, Lora! Stii, imi amintesti de fiica mea cea mica, Doamne ce dor mi-e de ea!
……………..
– Asa, si ziceti ca de cand a plecat in America s-a cam rupt de tara si de familie?
– Pai cam da, de 3 ani, care se fac saptamana asta chiar, n-a mai dat nicio veste! Am tot incercat, ba prin rude, ba prin vecini, cunoscuti, prieteni de-ai familiei care au avut pe cineva plecat acolo sa ne informeze si pe noi daca afla ceva nou despre ea, macar sa stim ca e bine!
– Mama tot mama ramane, sunt de parerea asta, vrei sau nu sa recunosti, ai viata ta cand cresti, dar parintii au dreptul sa mai stie si ei, macar din cand in cand de tine!
…………………………….
– Draga mea Lora, iti multumesc pentru seara asta cand am simtit-o prin cuvintele tale pe fiica mea aici!
– Niciodata sa nu spunem niciodata, doamna mea, spiritul nostru e mai liber ca oricand atunci cand gandul bun merge si spre altii!
– Asa e fata mea!
………………
Trrr!!!!
– Doamna Magda, intrati va rog, nu am apucat sa pun de cafea, nici nu va asteptam, dar poftiti, asezati-va, pun de indata de cafea…
– Nu e musai nevoie, mama draga, am venit sa-ti multumesc din tot sufletul meu! Narcisa ne-a scris, ne-a trimis poze cu familia ei, cu cel mic, sunt fericita si… am zis sa impartasesc bucuria mea cu cineva drag si aproape de mine, care-mi aminteste de ea!
– Va multumesc pentru increderea dumneavoastra si ma bucur ca providenta a facut ca Narcisa sa dea acest semn!

Leave a Reply

