Du-m-acasa, mai, cu mobila cu tot!

– Da, ma, am gasit casa acasa la mine, am vandut garsoneria din capitala si merg cu drag acasa, da! Am aplicat din timp, de cand faza cu mutarea imi zgandarise gandul, la joburi destule pentru ca sa fac din reintoarcerea acasa un motiv bun de petrecut cand m-oi instala in casa pe care am gasit-o ok la pret, nu am nimic pentru acum de completat si investit bani in ea, poate cu timpul, dar las acum sa treaca iarna. Pe urma om mai vedea, ca la casa stii si tu cum e, mai mereu gasesti cate ceva de facut, ba pe la casa, ba pe langa ea, ba in gradina, ba in livada, ba in gradinita.
– Cum, tu ai si gradinita acasa acolo? Pai si ai educatoare sa te ajute, sau cum, de unde gandul asta cu afacere privata? M-as fi gandit mai degraba la meditatii pe care sa le dai, dar sa deschizi gradinita privata, e ceva, zau!
– Gradina de flori, Sergiule, nevasta-mea a tinut mortis sa fie si un rond, straturi cu flori, sa-si mai binedispuna zilnic fiinta, iar eu sa am prilej mereu de bucurie cand trecem de iarna si bobocii incep sa innunde ochii si privirile noastre!
– Aha, asta era!
– Da! Eu nu merg pe partea de intreprindere privata pe sectorul de educatie, am cautat joburi conexe formatiei mele in ideea de a compara ofertele cu cele din sistem, transferul l-am obinut, am post la doi pasi de casa, nu iau buz, nici masina n-o scot din curte pentru asta, dar am cautat sa vedem alternativa acum sau altadata. Sunt si idei bune de care pot sa tin seama, sa stii!
Acum in schimb, pentru mutat, caut chiar cat vorbesc cu tine o firma ok de mutari. Am mobila buna, pastrata cu grija de priceperea nevestii-mii si nu ma incurc cu oricine s-o duc acasa, e ceva distanta si caut, compar, analizez alaturi de ea, sunam, negociem, de-astea acum, stii?
– Inteleg! No, bafta, ca nu te mai retin!
– Ba, ia stai asa, mutari mobila Bucuresti dat-am de curand cautare pe google si imi face cu ochiul Blexy Trans Speed mutari mobila, stii tu era si-o formatie de muzica, niste adolescente ceva, nu cantau rau, iar engleza lor chiar era engleza, nu rengleza cum suna la cei mai multi tineri care copiaza retete de succes comercial din vest. Sun la ei si vad ce si cum si te anunt si pe tine ce si cum, pentru ca vreau musai sa ne vedem la o bere inainte sa plec din capitala cu toate astea dupa mine, stii?
– Da, ma, copil, purcel, televizor, mobile, sunt o droaie de dus. Sigur ca da, ca apoi cine stie cand mai treci prin Bucuresti si mi-ar parea chiar rau sa nu ne vedem inainte de pasul asta ales de tine!
…………….
– Am batut palma cu ei, au trimis masini, baieti faini, incarca grijuliu tot, le-am dat adresa, emis factura tot, ii prind din  urma, apoi ii cinstesc si eu ca omul cand ajung sa descarce si gata! Dar pana atunci, uite-te pe fereastra ca-ti fac cu mana, iesi si hai sa povestim la un suc si-o bere! Trebuie sa conduc, asa ca eu suc si tu bere! Cinste fac eu acum! Hai odata! Cand m-oi rataci cu vreo alta treaba peste ceva vreme pe aici, oi da tu alta data o tura ca pe vremuri, acum dau eu!
– Bine, batrane!

Leave a Reply

