Ursul care te salveaza la greu!

– Ce faci fata, ce zici iesi la o plimbare cu cutu dupa tine, ca si eu am luat-o pe-asta mica si i-am luat si hainuta sa nu zgribuleasca si-apoi sa-mi stranute noaptea prin casa? Te mai deconectezi si tu un pic, il lasi pe iubi’ sa gateasca pentru ca sa pretuiasca si mai mult cand te intorci cand vede si el cum e doar sa gateasca pentru o masa si guri infometate, ce zici, dam o tura ca fetele?
– Aha, tu vrei sa fim doispe picioare, craci cum le place lor, sa spuna, da?
– In fata unei evidente n-am suficiente intentii pentru a darama constructia asta mentala care a prins la ei. Deci da, hai ce zici, vii, ca iau si aparatul foto cu mine, de vrei il iei si tu pe al tau, ca sa nu ne certam pe care are mai multe poze si unele faine si altele care nu au o calitate de cine-stie-ce, sa lasam sansele ochiului ce urmareste peisajul si apoi mainii care apasa butoanele sa surprinda sublimul!
– Hai ca m-ai convins! Fac repede un dus, il pup pe-al meu si-i fac cu mana cand m-o saluta de pe geam si iesim la plimbare cu cainii dupa noi! Pardon, a mea e o lady si nu suporta apelativul genului pe care nu-l reprezinta!
– Bine si vezi si tu lejer, un rucsacel cu o sticla de apa, musai telefonul si cam atat! Pe seara cand ne intoarcem, dam noi o comanda de pe el si FoodPanda ne astupa foamea cu ce ne doreste pipotica! Sa vada si el cum e mancarea gatita sa nu fie alegerea cinei! In felul asta vei vedea ce fain e sa te simti razbunata pentru datile in care venit tarziu de la birou al tau n-a mai catadicsit macar sa guste din cina preparata cu grija de tine, d-apoi sa te mai si rasplateasca pe urma cum stii ca vrei si tu!
– Tu fata, stai asa, dar daca dam de urs ce facem c-a mea e mai mult de decor decat animal de incredere si de protectie?
– Lasa draga ca n-avem noi norocul asta, sa facem galagie ca fetele, noi doua, si alea cu cate 4 picioare ca ele, catelele, doar-doar ne-o auzi si apara careva!
– Bine, hai ca mi-ai atins coarda sensibila! De aventura am nevoie sa ma redescopar si sa ma stiu cumva inteleasa, valorizata si pretuita! I-o coacem la al meu! Ii zicem c-am ramas blocate intr-o zona de pe traseul unde am plecat si sa alerteze pompierii, armata, amicii lui, dulai, catoi, salvari, toate cele ca sa vina dupa noi! E ca e tare, ce zici?
– Tu, tu nu esti zdravana, dar imi place cum gandesti!

Leave a Reply

