vrere cu putinta

cristale si sfere de sticla
imbraca pomi si case
in egala masura pe trotuare
e acelasi patinoar
care amana pasii
s-ajunga unde vor.
temerarii insa nu coboara
involuntar pragul rigorii
lor si ambitia-i duce
inainte
mai incet dar sigur
acolo unde-si propun
chiar de trebuie
si sa urce
sau sa coboare
nu doar sa puna talpa
pe un plan nivelat.
la rascrucea de cai
pasii aleg singuri
sinele valideaza
si coerenta asta
dezarmeaza zvonuri
si rautati iar potecile
urca pe dealuri
si rampe si trepte
de sunt sau nu
se fac ele ca sa ajute
lumina sa imbratiseze
bratele care o cer
meritat si cumpatat.
tacere si bucurie
inauntru.

2 thoughts on “vrere cu putinta

  1. Dacă ai ști câte sensuri capătă în inima mea ceea ce ai înșirat tu aici! 🙂
    Am avut la început impulsul de a face o analiză, ca în liceu, dar mă abțin. Și din lipsă de timp, dar mai ales din faptul că prefer să las închise în mine unele gânduri, ca să se contureze mai bine.
    Trebuie, totuși, să-ți mărturisesc ceva: chit că n-am apucat să citesc foarte mult din scrierile tale, pot să observ că “treapta” e un fel de laitmotiv al întregii opere. Mă gândesc că e o întreagă poveste în spatele desei referiri la treaptă, ca și simbol, așa că aștept să-mi povestești mai multe. Sunt sigură că am la ce contempla.
    Mulțumesc! Știi tu de ce. 🙂

Leave a Reply

