Scenariul solutiei scaparii de soareci – sunat din prima la firma deratizare!

Acum o luna

– Ce facem Leto, ne luam pisica sa ne scape de soareci, sau apelam cu incredere la serviciile profesioniste de la vreo firma deratizare?
– Omule, eu as fi tentata s-aleg prima varianta, stii de ce, ca asta mai sta si cu noi, nu asa vine si pleaca chiar de si-ar face prima data bine treaba, ei, astia mici Jerry pot aparea cu duiumul mai apoi, intelegi?
– Sa pun mana pe telefon?
– De ce te grabesti, mai omule, ca fata mare, recte eu la maritat, asa cum am procedat cand m-am dat dupa tine?
– Asta e repros, atac, lovitura sub centura, sau ce?
– Numeste-o cum vrei, dar e o problema de logica in toata problema pe care o avem noi aici!
– Adica?
– Pai ia gandeste-te tu bine, daca luam o pisica cine va mai locui intre peretii casei noastre?
– Cum cine, noi, familia Zamfirescu!
– Da, omule, corect pana la un punct, dar in ce conditii te-ai gandit?
– Hai mai femeie ca a trecut criza, de mancat avem!
– Bai Pacala, nu detii tu una bucata de caine, omologat pentru concursuri de Asociatia chinologica romana, filiala sectorului doi, care saracul va fi vai si amar la inceput pana sa se-apuce sa rupa carne din biata pisica saracul caine care va avea o droaie de urme de gheare de pisi’ pe fata, tu ce zici?
– Sunt eu inginer, dar uite ca la gospodarit nu ma gandesc atat de bine ca tine, ai dreptate!
– Date fiind aceste consideratiuni, ce decizie luam domnule senator?
-…pai, nu stiu, zau, nu stiu! Ia zi, tu cum ai face, de-ar fi sa alegi numai tu?
– Adica sa ma gandesc cum mi-ar fi fara tine? Mult mai bine, iti spun eu, mereu ai ideile la tine, dar nu de folosit, ci de sfatuit pe altii…
– Ce sa fac, daca asta mi-e atributia la serviciu?
– Pai lasa si tu asta acum, la serviciu, am inteles, bine, bine, dar acasa, mai Sergiu, tu nu crezi ca ai niste atributii?
– De iubit pe tine de cum te-am vazut am stiut c-ai sa fii a mea pe viata am facut si ce era conventional de facut, adica cununat la biserica, la primarie, munci am, deci aport material in casa se simte si din contributia mea, de n-a fost sa fie cu maternitatea s-o descoperi pentru ca natura s-a impotrivit eu nu ma supar, dar asta nu ne da motive sa ne dam acum in cap ca ne viziteaza din desene animate Jerry si altii ca el, nu?
– Corect cu partea finala. Cat despre celelalte atribute si functionalitati pe care le aduci in fata ta ca intr-o campanie, te anunt de pe acum, mai Sergiule mai, ca noi avem soricei si ar trebui sa scapam de ei pentru ca sanatatea noastra si a baiatului tau, cum tu iti alinti cainele si eu nu m-am suparat ca-l giugiulesti mai mult e el decat pe mine, e pusa in pericol. Si am rationat ca daca apelam la o pisica ne rezolva poate cu Jerry si neamul lui de rozatoare, dar lui Max ii va fi dificil ca si ei pisicii sa se impace cu ideea ca doua specii diferite care se rivalizeaza de cand e lumea asta creata pot convietui sub acelasi acoperis, adica la noi in casa…
– Adica zici asa: ce facem omule ca ne gadila soriceii si se-mbolnaveste cainele, hai sa scapam de el! Bun, pana aici si eu vreau acelasi lucru! Dar tu ma intrebi pe mine cum sa facem: sa luam o pisica, animal care ar crea pe langa posibilul succes in lupta cu Jerry un adevarat razboi casnic la noi in casa cu Max! De unde mai zici asa: chemam oamenii sa deratizeze, termina, bun, dar daca mai apare vreunul, ce facem, ii tot chemam, sau ne luam pisica? Adica sa facem cumva sa impacam si pisica si cainele in acelasi acoperis, zic bine? Adica pe Max al meu sa-l tot plimb si sa-l culc la vecini sa stai tu cu pisica in brate ca face bine cand toarce si ia durerea cu mana unde sta ea, asa vrei sa zici? Pai e mai ieftin si mai calitativ sa vina ei sa deratizeze, oamenii e la firma de specialitate decat sa ma incred eu intr-o mata care numai pernute cu carne de-aia si de-ailalta mananca si isi pierde reflexele cand e tinuta prea mult in puf! Nici nu se va atinge de soricei, zau! Iata ce cred!
– Bine, lasa ca formez eu si vorbesc cu domnii, vor fi mai receptivi la vocea mea, nu la un inginer care incepe orice propozitie cu deci! Alo, buna ziua, sariti in masini si haideti sa prindeti soarecii ca mi-e frica de mor, da! Iesind din mina usor crizatei femei de mai inainte, stati sa va dau si adresa, da…
………………..
Dupa deratizare

-Vezi ce bine e fara Jerry si neamul lui pe la noi prin casa?
– Da, trebuie sa recunosc, ca ai fost prompta! Mi-am pastrat si eu cainele, tu n-ai recurs la pisica pentru a face taraboi cainele cu ea si noi sa ne certam de pomana! So de asta te mai iubesc eu pe tine! Unde-i minte si mana de femeie-n casa, se cunoaste, e curat si liniste si bine!

Leave a Reply

