Danny boy, sau Danone-le lui tata face 15 ani in Romania!

Ca sa incep cu inceputul, imi place asa: Danone vine de la Danon, numele de alint al fiului Daniel al celui care a gandit toata ideea producerii si comercializarii iaurtului in Barcelona anilor de dupa primul razboi mondial, 1919, Isaac Carasso.


Doi, al doilea lucru ce-mi place la Danone, noul site danone.ro e aceeasi deschidere fata de publicul consumator. Siteul prezinta acest lucru in maniera stilizata fara a dori sa acopere neajunsuri, sau sa cosmetizeze ceva ce nu e in cel mai cel lucru. Anume ca pe site chiar se prezinta un calendar al zilelor deschise unde in fabrica Danone din capitala se poate vizita si vedea pe viu cum laptele vacutelor de ferma este adus la gradul de iaurt, trecand prin toata gama de procese si procedee tehnologice si obtinandu-se in final gama iaurturilor branduite Danone care ne dau vitalitate, energia si nu in ultimul rand, poate ceva ce e mai esential decat toate la un loc, caci de fac sa fim productivi, zambetul delocios Danone, care ca stare de spirit ne confera acea aura de dincolo de subconstient care ne face sa privim realitatea exterioara cu ochii celui care stie ce trebuie facut indiferent cu ce se confrunta, fiecare etapa a solutionarii activitatilor in care e prins e binestiuta, de ce pentru ca energia data de produsele lactate cu cele mai mari vanzari in Romania isi spun cuvantul.

Au ele ceva aparte, care le fac delicioase, cerute si necesare alimentatiei curente. Dar nu pentru ca ar avea vreo problema cu ceva ce se include inauntrul lor. Nu. Pentru ca ei stiu, comunica eficient, si al treilea lucru caruia-i dau like, sa zicem asa este comunicarea eficientelor informatii privitoare la felul in care laptele colectat devina iaurt branduit indepartand miturile celor mai carcotasi dintre consumatorii ce stau pe margine si cu un scepticism evident prin cuvinte ca daca nu incerci nu ti se poate nimic rau intampla, caruia-i aplicam si latura pozitiva, dar tot deconstructivista a argumentarii neverificate inainte, conform careia, da, dar uite ce poti pierde in caz ca nu consumi! Nu, iaurtul de casa nu poate fi mai bun decat cel Danone, nu poate respecta toate conditiile de igiena, de calitate si cand in fabrica toate astea se respecta riguros, ai pierde mult! Ca sa nu mai pomenesc de celelalte doua mituri pe care cu zambetul pe buze, cei de la Danone le demistifica: cel privitor la ajustarea termenelor de garantie prin insertia de conservanti chimici alimentari, ceea ce e exclus prin reteta originala si cel mai fantezist dintre toate punctele de vedere carcotase, conform caruia bacteriile regasite in continutul produsului final ar fi din surse pe unde firesc se elimina alte substante toxice din organism. E vorba despre bacterii vaginale sau fecale, ceea ce nu mai e cazul de spus, dar o spunem aici pentru a fi toata lumea convinsa, n-au cum se regasi in iaurtul imbuteliat in cutiutele zambitoare pentru ca nu e cazul. 

Etica spiritului intreprinzator al oamenilor faini de la fabrica romaneasca ce duce mai departe si la noi povestea inceputa in Spania de dupa primul razboi mondial nu poate fi pusa sub semnul intrebarii. Absolut deloc. In schimb, parti de minus ale noului site de promovare a produselor zau, atent privind lucrurile nu am gasit! O fi tarziu, dar obosit nu mi-s deloc, mi-a placut in schimb ca recrutarea pe diversele departamente unde isi mai innoiesc echipa din mers cei de la Danone e facuta mereu cu zambetu pe buze, iar descrierea echipei care deja lucreaza in cadrul Danone Romania e facuta prin atribute care cu precadere in Ardeal se folosesc: oameni faini! Chiar ca-s faini! Mai ales ca: deruleaza cupa Hagi-Danone la fotbal juvenil contribuind la dezvoltarea sportului la varste mici, o reala trambulina de lansare in lumea sportului de performanta, azi intr-o tara in care sedentarismul si alimentatia generala cam sufera la capitole esentiale ale ei, au grija de mediu, scriu despre cum si ce trebuie sa contina o alimentatie sanatoasa generalizata nu doar ca sa-si faca propria reclama, fac permanente cercetari in domeniu pentru a-si mari gama de produse cu aceeasi calitate si siguranta alimentara cu care ne-a obisnuit! 
Articolul e scris la provocarea celor de la Blogal Initiative si cu ocazia asta urez si eu La multi ani celor de la Delaco, ce au implinit 15 ani de activitate in Romania! La cat mai multi, cu aceeasi incredere in produsele lor de marca destinate publicului larg si felicitari ca au stiut trece peste rautatea malitioaza a celor care acum ceva ani le-au facut rau incercand a-i discredita!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s