good night

si-adormi asa dup-un cantat seara
cat au fost in toi piesele care ti-au
dat asa un soi de bunadispozitie
interioara dublata de o calmitate
sora cu fericirea inca nerostita
si numita clar pe nume. vis si
plapuma-ti astern la picioarele
dezvelite treptat pe masura ce
aerul din camera ti se-ncinge
si ingerii din toate colturile lumii
te vegheaz ne-ncetat pentru ca
i-am rugat sa faca asta pentru mine
si ei mi-au facut cu ochiul
zicandu-mi ca esti bine
si dupa ce chiar eu am verificat
si-asa a fost. m-am inrosit pentru
o clipa atunci caci datoria
cui promite-i aceea de a se
tine de ea si de a face tot posibilul
sa iasa lucrul bun.
si nicicum si nicicand nu-i
satisfactie mai mare ca aceea a acoperirii
unui gol cand lipsa urla
din ecou.

Leave a Reply

