surprize sau nu

unde crezi tu draga c-ai putea
sa cred eu ca ma inviti
cand tu-mi lasi intr-o cutie
o pereche de chiloti
sa tina-n sus ce-a mai ramas
dintr-a noastra povestioara
dupa tot ce-am avut de spus
atunci cand am facut-o?
de fiecare data am dezbatut
pe tema asta si am convenit
ca ce e mai sus
e doar matrita
pe dedesubtul ei ramanand
penita care abia mai scrie
cand si cand, stii doar, nu?
ce consider eu c-ai putea
tu crede despre mine
e ca eu sa vreau sa explorez
mitul pesterii mitologiei vechi
dup-o oarecare vreme
de cand tu ai luat-o din loc
si bun ramas uitat-ai ca sa lasi
in urma, s-acum ma trezesc
cu Jolidon scris pe centura.
pai tu sa vrei sa stai prin preajma
cand i-oi da la baie jos
ca sa ma prinzi de-o parte
si apoi asa fara ce-ai pus
tu in cutie sa ma iei la rost?
n-ar mai fi corect si nici eu
n-as mai fi tocmai eu
acela care de buna seama
nu-si face vacanta chiar asa!
nu, caci nu e comert cu amananuntul
nici sentimente pe-o bucata
de slana, sau pe-o gogoasa…
dar ce-ai fi putut crede tu
dac-as fi procedat si eu ca tine
si sub capacul de la cutie
ti s-ar fi aratat perechea de bikini
nu cumva ti-ar fi fost la fel
de cald, cum ai fi crezut
c-astept eu sa ma surprinzi tu?
de-ar fi fost vara si toropeala
ti-ar fi dat batai de cap
unde crezi tu draga c-ai putea
sa cred eu ca ma inviti
cand tu-mi lasi intr-o cutie
o pereche de chiloti
sa tina-n sus ce-a mai ramas
dintr-a noastra povestioara
dupa tot ce-am avut de spus
atunci cand am facut-o?
de fiecare data am dezbatut
pe tema asta si am convenit
ca ce e mai sus
e doar matrita
pe dedesubtul ei ramanand
penita care abia mai scrie
cand si cand, stii doar, nu?
ce consider eu c-ai putea
tu crede despre mine
e ca eu sa vreau sa explorez
mitul pesterii mitologiei vechi
dup-o oarecare vreme
de cand tu ai luat-o din loc
si bun ramas uitat-ai ca sa lasi
in urma, s-acum ma trezesc
cu Jolidon scris pe centura.
pai tu sa vrei sa stai prin preajma
cand i-oi da la baie jos
ca sa ma prinzi de-o parte
si apoi asa fara ce-ai pus
tu in cutie sa ma iei la rost?
n-ar mai fi corect si nici eu
n-as mai fi tocmai eu
acela care de buna seama
nu-si face vacanta chiar asa!
nu, caci nu e comert cu amananuntul
nici sentimente pe-o bucata
de slana, sau pe-o gogoasa…
dar ce-ai fi putut crede tu
dac-as fi procedat si eu ca tine
si sub capacul de la cutie
ti s-ar fi aratat costumul de baie
nu cumva ti-ar fi fost la fel
de cald, cum ai fi crezut
c-astept eu sa ma surprinzi tu?
de-ar fi fost vara si toropeala
ti-ar fi dat batai de cap
poate c-ar fi mers bine
cu povestile tale de iubire
daca ast-ai fi gasit in vreun cadou
cu siguranta nu lasat de mine!
tot respectul pentru firma
si magazinul lor, dar pentru tine
si felul in care te stiu gandi
nu rezoneaza deloc cu mine
asa ca bine, hai fie
mergi tu unde vrei si fa-ti concediul
eu mi-l voi face mie
toata lumea bucuroasa
cu sau fara chiloti pe ea
va calatori unde-o vrea
si cu asta basta
ce, nu zic bine asa?
concedii-concedii, dar de munca
nu mai zici nimic
tu oare-ai prea multe
si nu-ti mai trebuie nimic-nimic?
poate-oi vrea sa tragi cu sarg
si sudoarea sa-ti picure pe
sira si pe restul trupului
cu recea lumina ce vara
curma senzatia de zapuseala
apoi sa pretuiesti cum sti mai bine
doar atunci cand mult tu pui
si-n schimb iti vine mai deloc
asa ca de cumparat si de facut
excursii, sa lasam pe mai incolo!
nu, asta nu-i chiul, nu-i nici saracie
excamotata indecent si habotnic
in cerbicia interesului social indus
multimii care-si pierde identitatea
tot mai mult si reticent
ramai intr-al tau excurs sa faci
sau sa nu faci, intrebarea
de baza fundamentata-ndeajuns
ideea e sa iei sau nu pe tine
ce de cand e lumea si pacatul
se tot ia?asa ca ce mai Bora-Bora
sau Mediterana, sau aquatica parc
poti sa te balacesti si-n cada
sau in lac, fara pretentii prea-prea
ca nu se stie niciodata, da?

Articolul participa la Spring superblog 2013.

Leave a Reply

