comoara-mpodobita de iubire

frumoasa mea tu esti ingerul
ce-a sadit in mine-adanc
increderea si sperantei i-a dat contur
ca-n cele mai aprige momente
stiu un lucru clar si sigur
anume ca iubirea-i tot ce misca
si sori si stele si luna de pe cer
noaptea-o apropie de mine
cand tu te gandesti la mine
si asa adormi usor pe perna moale
ca si cand mana mea dreapta
ai lua-o sub gat si capul ti-ai lipi
de pieptul meu cald de focul
ce-mi aprinzi si-ntensifici
ori de cate ori tu ma concepi
din departarile geografiei ce separa
topografic doua inimi ce-n cautarea
pipaitului mainile-si ating duios
si ferm degetele ce falangele-si
preschimba-n radacini puternice
ale copacilor ce-i reprezentam
din oaza desertului in care
ne scalda civilizatia si socialul.
si pentru tine iubito
am ales o bijuterie sa te-mpodobeasca
precum lacatul lazii ce-ascunde
ochilor si vointei marsave ale hotiei
comoara-n adancurile apelor albastre
nesfarsite ce pe cerul azuriu scaldat
de nori pufosi in clarul verii
insorite anima si conduce fiecare
barca uitata de lume spre destinatia
malului de uscat triumfator.
inele draga mea, al meu si al tau
luna vreau sa ni le ofere
caci simpli oameni ce suntem
doua suflete pure legate de iubire
curat exprimata sincer si cu foc
ne vor sta marturie c-apartinem
unul altuia si nimeni nu va
sta pe potriva cata vreme
semnalizarea-i posibila chiar noaptea
in care intunericul clepsidrei masoara
nisipul ce se scurge reducand
clipele picaturilor chinezesti
ce-mi seaca si rabdare si amor
pan’ sa te stiu iar alaturi
si sa ma recompun ca un intreg
ce far’ de tine-i cel mult injumatatit.
ps: te iubesc!

Leave a Reply

